NOVA XORNADA CO...
MILLO!!!
E HOXE TOCOU
PESALO
PARA PODER DEGUSTALO!!!
COMEZAMOS A SESIÓN...
OBSERVANDO OS DISTINTOS MILLOS,
E CHEGANDO A DESCRIPCIÓNS...
TEMOS MILLO AMARELO, GRANATE...
E UN UN POUCO ESPECIAL,
O DOS BRACKETS (jeeejejej)
CANTA RAZÓN TEÑEN!!!
CONTINUAMOS CO PLANTEXAMENTO DO PROBLEMA,
CANTO PESA O MILLO?
COMO TAN SÓ TEMOS 3 ANOS...
E É UN PROBLEMA MOI, PERO QUE MOI ABSTRACTO,
AO IGUAL QUE DIFICIL,
PEDIMOS AXUDA...
CHEGARON E...
ACOTAMOS A PREGUNTA,
CANTO É UN KILO DE MILLO?
PROCESO DE RESOLUCIÓN
1º PLANTEXAMOS PROBLEMAS CONCRETOS E SINXELOS...
A TRAVÉS DAS SEGUINTES PREGUNTAS.
QUE PESA MÁIS 1 MAZOROCO DE MILLO OU 1 GRAO DE MILLO?
QUE PESA MÁIS 1 MAZOROCO CON OU SEN MILLO?
QUE PESA MÁIS 1 GRAO DE MILLO OU 2 GRAOS DE MILLO?
QUE PESA MÁIS 2 GRAOS DE MILLO OU 4?, CANTO MÁIS PESA?
A TRAVÉS DA MANIPULACIÓN DE BALANZAS HUMANAS,
ENTRE TODOS, CON MOITÍSISMA AXUDA DOS MAIORES
DEMOS RESPOSTA A TÓDALAS PREGUNTAS.
2º BUSCAMOS OS PESOS PARA TER 1 KILO E COMPROBAMOS NA BÁSCULA... INSTRUMENTO CONVENCIONAL DE MEDIDA
3º A CONTINUACIÓN...
REPETIMOS O PROCESO PERO CO MILLO!!!
4º FINALMENTE...
ESTABLECEMOS UNHA COMPARACIÓN ENTRE PESOS E MILLO!!!
E CHEGAMOS A SOLUCIÓN.
1 k. = 5 MAZAROCOS DE MILLO
QUE BEN...
XENIALÍSIMO!!!
E COMO O FIXEMOS TAN BEN,
DESPOIS DUN BO TRABALLO,
CHEGA A DEGUSTACIÓN...
O MILLO,
TEN MOITOS PREPARADOS...
COCIDO, Á PLANCHA,...
E
TA, TA, CHÁN!!!
RIQUISÍSISIMO
NUNS MINUTIÑOS
NON QUEDOU NADIÑA DESTE CEREAL!!!
POR QUÉ SERÍA?
PARABÉNS CHICOS,
QUE BO EQUIPO FIXÉCHEDES...
O IMPORTANTE E CHEGAR Á SOLUCIÓN,
NON O COMO...
E SE ADEMÁIS
NON O COMO...
E SE ADEMÁIS
SE COMPARTEN COÑECEMENTOS,
MOITÍSISISMO MELLOR!!!
MOITÍSISMAS GRAZAS COMPAÑEIR@S DE 5 ANOS,
POR COMPARTIR O VOSO TEMPO E COÑECEMENTOS CON NÓS!!!
ATA PRÓXIMA...
POR COMPARTIR O VOSO TEMPO E COÑECEMENTOS CON NÓS!!!
ATA PRÓXIMA...
Carais menuda merendolaaa!!!! Despois de tanto aprender toca comerrr!!!
ResponderEliminarSÍII, NON SOBROU NADIÑA... PERO HOUBO MOITO DESGASTE... XA QUE ESTIVERON MOI MOI CONCENTRADOS..
ResponderEliminarBIKIÑOS COCIÑEIR@S
Así da gusto estudiar as mates!!! Experimentar, divertirse e aprender todo a vez!!!
ResponderEliminarSÍIII... TES QUE VELOS QUE IMPLICACIÓN, E AÍNDA QUE OS MAIORES IMPOÑÍAN COS SEUS RAZOAMENTOS, @S COCIÑEIR@S O QUE SE DÍ CALADOS, NON SE QUEDARON... SEMPRE TIÑAN ALGO QUE OPINAR, SUPOÑER... E COMO NON COMPROBAR!!! (SE NON O VEMOS, NON O CREEMOS - PASANDO O ABSTRACTO AO CONCRETO)
EliminarESTES NENOS SON COMO ESPONXAS... NUNS MESES XA VEREDES!!! SON XENIAIS.
BIKIÑOS COCIÑEIR@S