XIV XORNADA DE...
SABOREA AS MATES!!!
CON...
GALLETAS DE CHOCOLATE
CAL FOI O PROBLEMA PARA SABOREAR?
COLLE 1 GALLETA DE CADA CLASE.
ORDEA AS GALLETAS ATENDENDO AO TAMAÑO.
(MENOR-MAIOR/MAIOR-MENOR)
COMPROBA O RESULTADO EMPREGANDO FERRAMENTAS DE MEDIDA
E REXISTRA RESULTADOS.
CALES FORON AS FERRAMENTAS?
A MEDIDA E AS COMPARACIÓNS...
EMPREGANDO...
REGLAS, CINTAS MÉTRICAS E BÁSCULAS!!!
DEGUSTAR!!!
TODOS OS DETALLES DA XORNADA...
PREME A CONTINUACIÓN!!!
MMM...
QUE DOCES AS MATEMÁTICAS...
MOITÍSIISMOS PARABÉNS COCIÑEIR@S,
Cal é o truco para que non se coman os elementos a analizar antes de rematar a actividade? Mira que as galletas son toda unha tentación...
ResponderEliminarNON HAI TRUCO... O QUE OCORRE É QUE ESTÁN ENTUSIASMADOS COA TAREFA, E REENCÁNTALLES!!! TEÑEN INTERESE EN RESOLVELA... E NON SE CONFORMAN CON UN "NON SEI FACELA"... ASÍ QUE A CURIOSIDADE E INTERÉS POR SUPERARSE, É O QUE FAI QUE CADA XORNADA DE SABOREAR MATES, SEXA MÁIS E MELLOR...
EliminarBIKIÑOS A MOREAS...
PARA UNHA MAMÁ COCIÑEIRA!!!
Yo fui por letras, pero cada día que paso viendo vuestro buen hacer, me gustan más las matemáticas, por cierto eran muchas y Juan y yo, en términos matemáticos, tuvimos que saborear el "RESTO", nos dio muchísima rabia.jajajajjaja
ResponderEliminarJJAJJJAJJEJEEJ, POIS AOS COCIÑEIR@S, E EN PARTICULAR AO TEU, DÁSENLLE MOI PERO QUE MOIIII BEN... VAI SER COUSA DO MÉTODO!!! (JAJAJAJJA)
EliminarPOR CERTO...
MENOS É NADA... AÍNDA POIDÉCHEDES SABOREAR ALGO!!!(JJEJJEJEJJAJAJAJ), PERO CALQUERA OUTRO DÍA, XA SABEDES... APUNTÁDEVOS A UNHA XORNADA DE SABOREAR MATES!!!
BIKIÑOS A MOREAS...
PARA UNHA MAMÁ COCIÑEIRA!!!!
A VERDADE É QUE É IMPRESIONANTE VER COMO SE PODE ENSINAR MATEMÁTICAS DUNHA FORMA TAN DIVERTIDA E TAN SAÚDABLE (JIJI), PENA DE NON VOLVER A SER PEQUENA
ResponderEliminarBIKIÑOS GALLETEIROS
GRAZAS, OBXETIVO ACADADO... EU SOAMENTE VENDO E ESCOITANDOOS... DECIR PROFE CANDO TEMOS UNHA XORNADA DE MATES? OU DE MATEMOCIÓNS? (QUE É OUTRA ACTIVIDADE QUE TEMOS NO COLE... RELACIONADA DIRECTAMENTE COAS MATES...) ÁBRESEME UN SORRISO DE ORELLA A ORELLA... SE NON HAI MALOS NIN BOS EN MATES... NIN SON DIFÍCILES... E DEMÁIS HISTORIAS... ALÉGRAME SABER QUE A TODOS, PERO A TODOS OS MEUS COCIÑEIR@S REENCÁNTALLES PENSAR, RAZOAR, PLANTEXAR PROBLEMAS... E BUSCAR SOLUCIÓNS... SON UNS CRACKS!!!
EliminarBIKIÑOS MATEMÁTICOS...
Xa estou outra vez aquí: Tiven un problema no ordenador ( bloqueado)
ResponderEliminarA estes cociñeir@s non hai problema que se lle resista. Ao principio a percepción visual xogóulle unha mala pasada á hora de de ordenar de maior a menor. Pero despois resolveron o problema sen ningún problema pesando as galletas e medíndo ( a que máis mide, as veces non é a máis pesa). Aquí teño un bo exemplo dunha das caracteristica do pensamento infantil segundo Piaget (centración). Pero ao final estes cociñeir@s resolven todo o que María lles propón. María ti sempre un paso por diante. Vas adiantar a idade do periodo das operacións concretas.
JEEJEJ GRAZAS ROSI, NON CREO QUE SE ADIANTE A IDADE... O QUE SI E CREO NESO, E QUE AS EXPERIENCIAS, MANIPULACIÓNS, AS VIVENCIAS, A COMPRENSIÓN E RESOLUCIÓNS DE PROBLEMAS,... AXUDA A CONSOLIDAR OS PERIODOS E ÁS TRANSICIÓNS,
EliminarOS CONFLICTOS SON O MELLOR MODO PARA ACTIVAR A@S NEN@S A PENSAR... SE SEMPRE LLE PUXÉRAMOS OS MESMOS PROBLEMAS... FACILÍSISISIMO, OS RESOLVERÍAN MECÁNICAMENTE, INCLUSO SEN PENSAR... (SÓNAME ESTO) PERO ASÍ NON CONSTRUIRÍAN COÑECEMENTO!!! COMO EN TODO NA VIDA... APRENDEMOS DAS EXPERIENCIAS, E A SÚA TRANSPOSICIÓN A OUTRAS SITUACIÓNS... E ESTE E O FIN DAS XORNADAS DE SABOREAR MATES, RESOLVER PROBLEMAS CON POUCOS COÑECEMENTOS PREVIOS FORMAIS (DADA A IDADE DOS NENOS), DE MODO INFORMAL... PARA ASÍ ORGANIZAR, AUTOREGULAR E CONTRUIR COÑECEMENTO SÓLIDO POUCO A POUCO...
BIKIÑOS MATEMÁTICOS E CHOCOLATEIROS...