XV XORNADA DE...
SABOREA AS MATES!!!
CON...
OVOS DE CHOCOLATE
CAL FOI O PROBLEMA PARA SABOREAR?
TEMOS 4 CAIXAS...
SE EN CADA UNHA TEMOS MEDIA DUCIA DE OVOS...
CANTOS OVOS TEMOS?
CHEGAN OU NON?
GUSTAN OU NON?
REXISTRAR OS DATOS...
QUE CORPO XEOMÉTRICO REPRESENTAN OS OVOS?
CANTOS OVOS TEMOS?
CHEGAN OU NON?
GUSTAN OU NON?
REXISTRAR OS DATOS...
QUE CORPO XEOMÉTRICO REPRESENTAN OS OVOS?
CALES FORON AS FERRAMENTAS?
O CÁLCULO, A XEOMETRÍA E A ESTATÍSTICA...
EMPREGANDO...
CALCULADORAS, PLASTILINA E DIAGRAMAS LINEAIS!!!
DEGUSTAR!!!
TODOS OS DETALLES DA XORNADA...
PREME A CONTINUACIÓN!!!
MMM...
QUE DOCES AS MATEMÁTICAS...
Seguimos coa Pascua, pero relacionada coas mates. Está claro que calquera tema serve para aprender contidos lóxico matemáticos, linguísticos, motrices....utilizando recursos materiais que podemos atopar na noso entorno. Está demostrado non por ser máis caros ou máis baratos, son mellores ou peores senón que debemos utilizalos nun contexto favorable como é o caso. Que desperten a curisidade e responda ás necisidades destes cociñeir@s.
ResponderEliminaro caso.
TATALMENTE DACORDO... NO IMPORTA O TAMAÑO, NIN A COR, FORMA... O IMPORTANTE É A CURIOSIDADE, SEN CURIOSIDADE NON HAI APRENDIZAXE!!!
ResponderEliminarBIKIÑOS CHOCOLATEIR@S...