AQUÍ TEMOS O VÍDEO DA..
"LIÑA DOS KIWIS"
O TIÑAMOS PENDENTE...
ONDE A TRAVÉS DUNHA LIÑA...
LONGUÍSISIISMA,
E OBSERVAR QUE HABÍA MÁIS KIWIS QUE PERSOAS,
REDUCIMOS O PROBLEMA,
"A DÚAS LIÑAS MÁIS CURTAS"
FINALMENTE...
TUVIMOS QUE EMPREGAR A CALCULADORA
COMO FERRAMENTA PARA CONSTRUIR E CHEGAR A UN DATO
DESCOÑECIDO PARA NÓS!!!
NON PERDADES DETALLE...
TAN PEQUENOS E CON IDEAS CLARAS!!!
AINDA QUE O "RESULTADO-DATO NUMÉRICO" NON FOSE O ESPERADO...
O PROCESO ESTIVO MÁIS QUE SUPERADO,
CONCLUSIÓN A QUE CHEGAMOS:
DEFINICIÓN DE SERIE NUMÉRICA "1 +"
E EFECTIVAMENTE,
ESTÁN CHEOS DE RAZÓN!!!
(ASÍ A DEFINE O CURRÍCULO DE INFANTIL,
CONTRUIR A SERIE NUMÉRICA A PARTIR DUNHA SUCESIÓN E AÑADIR UNHA UNIDADE)
CHICOS HIPERXENIALÍSIMO
MOI BO TRABALLO!!!
Xenialll!!!
ResponderEliminarEu quedeime ca intriga de saber cantos kiwis había.
Grazas , alegrémonos de que vos gustase!!! Encántanos compartir o que facemos, e así podedes ver un pouquiño do moito que facemos ,,
ResponderEliminarCantos son ... e o seguínte paso , non te vaias a creer algún dixo tantos como nenos no patio, estivemos a piques de facer a Liña dos nenos do patio , o que ocurriu e que hemos 3 anos e para Maia de un o dato xa non interesaba , así que decidían deixalo para outra ocasión!!! Pero exactamente non cho podo decir 90 e algo eran ,, así que efectivamente a estimacion non foi mala , como os nenos do patio de infantil!!!!
Jejeje encántame ver cómo se implican no proceso , e velos razoar, pouquiño a pouco iremos mellorando ..
Bikiños cociñeiros